تعویض دستگیره پنجره دوجداره

نحوه تعویض دستگیره پنجره دوجداره

چگونه دستگیره پنجره دوجداره را تعویض کنیم؟ یکی از اجزاء پنجره دوجداره دستگیره است که در هر پنجره ای استفاده می شود.

در اکثر ساختمان های جدید و قدیمی (با تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب) درب و پنجره UPVC دوجداره وجود دارد و ملموس ترین و پر استفاده ترین قسمت آن، دستگیره می باشد. گاهی پیش می آید که بدلیل استفاده نامناسب و یا کیفیت پایین دستگیره، این محصول غیر قابل استفاده شود. که نیاز به خریداری دستگیره و تعویض آن پیدا می کنیم.

برای سفارش دستگیره می توانید با پنجره دوجداره آرکوین تماس بگیرید.

بیشتر بخوانیم 📌 پنجره دوجداره وین تک

چطور دستگیره پنجره را تعویض کنیمنحوه تعویض دستگیره پنجره

برای تعویض دستگیره پنجره دوجداره، ابتدا دستگیره را در زاویه 90 درجه (عمل باز شدن پنجره) قرار می دهیم. سپس کاور ( در تصویر با رنگ سبز نشان داده ایم) را کمی به سمت خود می کشیم و در جهت چپگرد و یا راستگرد میچرخانیم.

مقالات مرتبط: نحوه قفل کردن درب UPVC دوجداره

با این عمل کاور کنار رفته و پیچ هایی که دستگیره را به پروفیل پنجره متصل کرده است را مشاهده می کنیم. با استفاده از چهارسو یا پیچ گوشتی پیچ ها را باز می کنیم و پیچ ها را کاملا بیرون می آوریم.

تعویض دستگیره معمولی به دستگیره ترکدستگیره را نیز با کمی فشار به سمت خود می کشیم. کاور دستگیره جدید را جابجا کرده و اهرم دستگیره را  در زاویه 90 درجه قرار می دهیم. سپس دستگیره را در سوراخ مربوط به آن جایگذاری کرده و پیچ ها را می بندیم.

مراحل بستن دستگیره پنجره دوجداره

در تصویر روبرو نحوه چرخش کاور پنجره را مشاهده می کنید. با چرخاندن کاور سوراخ های نحوه پیچ کردن دستگیره بر روی پروفیل Upvcپیچ مشاهده شده و شما می توانید دستگیره را بر روی سه سوراخ روی پروفیل Upvc قرار داده و آنرا پیچ کنید.

در قسمت زیر دستگیره و در داخل پروفیل اسپانیولتی قرار دارد که اهرم دستگیره به داخل آن فرو رفته و عمل باز وبسته کردن پنجره بازشو را انجام می دهد. برای مشاهده انواع دستگیره بر روی خرید انواع دستگیره درب و پنجره upvc کلیک کنید.

پنجره دوجداره, دستگیره پنجره دوجداره

Footer Logo

شرکت آرکوین تولید کننده درب و پنجره دوجداره، با استفاده از تکنولوژی و ماشین آلات هوشمند و به روز دنیا...

تماس با ما

آدرس:
میدان آرژانتین، خ الوند، پ 41

88873457
88873422
info(at)arkowin.com

تلفن همراه :
09124160116

شنبه تا چهارشنبه،9صبح تا 6 عصر
پنجشنبه ها: 9صبح تا 4عصر

ارتباط با ما

شروع چت واتس آپ
شروع چت تلگرام
یوتیوب