نحوه قفل کردن درب دوجداره

نا آشنایی با کارکرد و مکانیزم یراق آلات درب UPVC دوجداره موجب شده است که اغلب مشتریان نتوانند درب دوجداره را با استفاده از کلید قفل کنند.

درب دوجداره upvc

بنابراین گمان می کنند که قفل درب و پنجره دوجداره خراب است و یا رگلاژ نیست!

مکانیزم باز وبسته شدن درب دوجداره

قفل و سیلندر درب ضد آب UPVC بصورتی است که بدون حرکت دستگیره و تنها با فشار درب به سمت چارچوب، شما می توانید درب را ببندید. کافیست درب را به طرف چارچوب فشار دهیم، زبانه قفل درب بصورت فنری عمل کرده و درب بصورت موقتی بسته می شود. در این حالت بدلیل اینکه درب نیمه بسته شده است، جریان هوا، گردوغبار و سروصدا از درب عبور خواهد کرد.

برای اینکه درب کاملا بسته شود و عایق بندی آن کاملا عمل کند، باید دستگیره را به سمت بالا فشار دهیم. با حرکت دستگیره، لنگه بازشوی درب به سمت چارچوب درب کشیده می شود و تمامی درزهای بین لنگه و فریم کاملا بسته خواهد شد. اگر حس می کنید که عایق بندی درب شما کامل عمل نمی کند، پس از بستن درب، دستگیره را تا انتها فشار دهید. 

درب دوجداره و سه جداره

بیشتر بخوانیم 📌 پارتیشن دوجداره

قفل کردن درب دوجداره UPVC

جهت دستگیره درب upvc

ابتدا درب را با فشار دست می بندیم. سپس دستگیره را تا انتها به سمت بالا فشار می دهیم. کلید یا سوئیچ روی سیلندر را در جهت بسته شدن درب، تا انتها می چرخانیم. این عمل موجب قفل شدن حرکت دستگیره می شود.

برای باز کردن قفل درب، کلید را در جهت بازشدن درب تا انتها می چرخانیم. سپس دستگیره را به سمت پایین فشار می دهیم. ممکن است یک مقدار دستگیره سفت عمل کنند، در این حالت از بازبودن درب اطمینان حاصل کنید (کلید را تا انتها در جهت باز شدن بچرخانید) و با دست فشار بیشتری به دستگیره اعمال کنید.

توجه داشته باشید مکانیزم دستگیره درب بصورت فنری بوده و در حالت زاویه 0 باقی می ماند.

درب دوجداره, درب ضد آب, درب upvc

Footer Logo

شرکت آرکوین تولید کننده درب و پنجره دوجداره، با استفاده از تکنولوژی و ماشین آلات هوشمند و به روز دنیا...

تماس با ما

آدرس:
میدان آرژانتین، خ الوند، پ 41

88873457
88873422
info(at)arkowin.com

تلفن همراه :
09124160116

شنبه تا چهارشنبه،9صبح تا 6 عصر
پنجشنبه ها: 9صبح تا 4عصر

ارتباط با ما

شروع چت واتس آپ
شروع چت تلگرام
یوتیوب