چطوری توری پنجره رو تمیز کنیم؟ توری پنجره محل عبور جریان هوایی است که با خود آلودگی هایی همراه دارد.

این گردو غبار موجود در جریان هوا، بر روی توری می نشیند و نظافت و شستشو را امری اجتناب ناپذیر می کند. اما برای شستشو توری پلیسه پنجره به چه صورت باید عمل کنیم؟

توری های پلیسه از نظر متحرک بودن فریم داخلی به دو دسته تقسیم می شوند که در نحوه نظافت آنها تاثیرگذار است:

شستشوی توری پنجره شستشوی توری پلیسه ساده یا تک فریم

در این مدل توری پنجره، نمی توان توری بازشونده از فریم را خارج کرد. بدلیل آنکه توری به چارچوب قاب ثابت دور پیچ شده و آنرا از چارچوب نمی توان خارج کرد. در صورتی که نیاز به جابجایی توری پلیسه ساده دارید، پیچ هایی را که توری را به قاب پنجره متصل و ثابت کرده است را باید باز کنیم.

برای نظافت ابتدا باید از پارچه ای خیس برای پاک کردن گردوغبار استفاده کنیم. سپس با استفاده از اسپری چند منظوره و اسپری آب چربی باقیمانده روی توری را پاک می کنیم. فشار اسپری منافذ و سوراخ های توری را تمیز می کند. برای آسان شدن نظافت، در دو حالت باز و بسته این عمل را انجام دهید.

 

 شستشوی توری پلیسه دبل فریم

نظافت توری

از مهم ترین ویژگی های توری دبل فریم، نظافت آسان با جابجا کردن توری است. چارچوب قاب دور این نوع توری از دو فریم جدا ساخت شده است که فریم اول به پنجره پیچ می شود اما فریم دوم با فشار در فریم اول قرار می گیرد. هنگامی که می خواهیم برای شستشوی توری دبل فریم اقدام کنیم، کافیست توری را جمع کنیم. سپس فریم دوم ( تنها در پروفیل های ارتفاعی استفاده شده است) را از چارچوب ثابت قاب دور جدا می کنیم و خارج می کنیم. برای شستشو نیز کافیست از مواد شوینده ملایم و فشار آب استفاده کنید.

هنگام خارج کردن و یا قرار دادن توری در چارچوب، دقت کنید نخ توری آسیب نبیند.

 

فرچه شستشوی توری پلیسه × در توری های دیگر مانند توری ثابت، توری رولینگ و توری لولایی نیز می توان از شستشوی ساده استفاده کرد. اما اگر در نظافت توری موفق نبودید، می توانید از فرچه های شستشوی بطری و یا مسواک استفاده کنید.

توری پنجره, توری پلیسه, توری رولینگ

Footer Logo

شرکت آرکوین تولید کننده درب و پنجره دوجداره، با استفاده از تکنولوژی و ماشین آلات هوشمند و به روز دنیا...

تماس با ما

آدرس:
میدان آرژانتین، خ الوند، پ 41

88873457
88873422
info(at)arkowin.com

تلفن همراه :
09124160116

شنبه تا چهارشنبه،9صبح تا 6 عصر
پنجشنبه ها: 9صبح تا 4عصر

ارتباط با ما

شروع چت واتس آپ
شروع چت تلگرام
یوتیوب