آموزش نحوه تعویض لاستیک درب و پنجره دوجداره برای عایق بندی بیشتر.

آموزش تعویض گسکت پروفیل upvcیکی از مهم ترین اجزای درب و پنجره دوجداره که بر روی کارایی و عایق بندی این محصول تاثیر مستقیم دارد لاستیک یا گسکت پروفیل Upvc است. کیفیت پایین گسکت در سال اول نصب درب و پنجره Upvc قابل تشخیص نیست و با گذشت زمان با کاهش عایق بندی مشخص می شود. استفاده از لاستیک و درزگیرهای TPE و EPDM با کیفیت بالا موجب افزایش کارایی خواهد شد.

البته عدم نگهداری صحیح، خاک گرفتگی، خشک شدن لاستیک و یا زخمی شدن آن (کنده شدن یا بریدگی) نیز موجب عدم کارایی خواهد شد. در اکثر برندهای پروفیل Upvc همانند پروفیل وین تک، ویستابست و یا هافمن می توان لاستیک EPDM را بیرون آورد و جایگزین کرد.

برای مشاوره و خرید لاستیک Epdm pvc با ما تماس بگیرید. 88797948

 

تعویض لاستیک و گسکت پنجره دوجداره

تعویض لاستیک پنجره دو جدارهبرای تعویض لاستیک و گسکت پنجره کافیست لاستیک قبلی را از شیار خارج کنید و بعد با استفاده از فشار دست و یا رابر گسکت لاستیک را در شیار پروفیل Upvc قرار می دهیم.

در کارخانه تولید درب و پنجره در دو مرحله می توان لاستیک EPDM را در داخل شیار پروفیل قرار داد. بخش اول مربوط به قبل از برش پروفیل است که شاخه 6 متری پروفیل را با استفاده از دستگاه لاستیک گذاری می کنند.

بخش دوم پس از تولید و چارچوب شدن درب و پنجره Upvc است که با استفاده از گسکت رولر Gasket Roller سرعت قرارگیری لاستیک در پروفیل بیشتر از فشار دادن گسکت و لاستیک داخل پروفیل با دست است.

 برای سفارش گسکت و لاستیک EPDM با ما تماس بگیرید...

لاستیک درزگیر epdm, قیمت گسکت epdm

Footer Logo

شرکت آرکوین تولید کننده درب و پنجره دوجداره، با استفاده از تکنولوژی و ماشین آلات هوشمند و به روز دنیا...

تماس با ما

آدرس:
میدان آرژانتین، خ الوند، پ 41

88873457
88873422
info(at)arkowin.com

تلفن همراه :
09124160116

شنبه تا چهارشنبه،9صبح تا 6 عصر
پنجشنبه ها: 9صبح تا 4عصر

ارتباط با ما

شروع چت واتس آپ
شروع چت تلگرام
یوتیوب