لاستیک درزگیر دور پنجره upvc

لاستیک و گسکت EPDM چه نقشی در درب و پنجره UPvc دارد...

فروش انواع لاستیک درزگیری و گسکت دوجدارهلاستیک درزگیر درب و پنجره را می توان از مهمترین قطعات این محصول در زمینه عایق بندی دانست. بنابراین کیفیت آن کاملا در افزایش و تداوم عایق بندی درب و پنجره Upvc موثر است. در برندهای معتبر درب و پنجره دوجداره معمولا از دو نوع لاستیک TPE و EPDM ای پی دی ام برای نوار لاستیکی دور پنجره استفاده می شود.

در تصویر روبرو محل قرار گیری لاستیک عایق بندی پنجره را مشاهده می کنید.

کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در این لاستیک های درزگیر موجب مقاومت آن در مقابل نور خورشید و تحمل اختلاف دما، عدم اکسیده شدن در شرایط آب و هوایی، مقاومت در برابر فشار باد و برگشت پذیری به حالت اولیه خواهد شد. در واقع قیمت لاستیک درزگیر وابسته به نحوه تولید و کیفیت مواد اولیه است. برخی از تولید کننده ها برای کاهش قیمت پنجره دوجداره از لاستیک درزگیر ارزان استفاده می کنند که به مرور زمان موجب افت کیفی درب و پنجره خواهند شد.

مقایسه لاستیک های درزگیر epdmاز معتبرترین برندهای تولید کننده لاستیک درزگیر می توان لاستیک سچیل SECIL را که بعنوان گسکت EPDM در پنجره استفاده می شود را نام برد. در ویدئو روبرو تفاوت لاستیک درزگیر EPDM و لاستیک عایق بندی متفرقه را مشاهده می کنید. حالت برگشت پذیری موجود پس از گذشت 7 سال می باشد.

 

لاستیک و گسکت Epdm جدا از پروفیل

در بازار پروفیل Upvc می توان پروفیل را با لاستیک درزگیر ( لاستیک سرخود) و یا بدون لاستیک خریداری کرد. بطور مثال نمایندگی های وین تک می توانند پروفیل را بدون لاستیک تهیه و سپس لاستیک را جداگانه خریداری کنند و بر روی پروفیل وین تک قرار دهند. مزیت این عمل، بالا بردن کیفیت عایق بندی (در صورتی که کیفیت لاستیک تهیه شده از لاستیک فعلی وین تک بالاتر باشد) و بهینه تر شدن قیمت تمام شده درب و پنجره upvc وین تک می باشد.

لاستیک دور قاب پنجره tpeاز دیگر مزیت های این روش امکان تعویض لاستیک پنجره یا درب دوجداره درصورت معیوب شدن و یا پارگی لاستیک است.

برای استعلام قیمت گسکت و لاستیک درزگیر EPDM برای هر نوع پروفیل Upvc با ما تماس بگیرید.

برای مشاوره و خرید لاستیک Epdm pvc با ما تماس بگیرید. 88797948

 لاستیک درزگیر مناسب هر پروفیل

این نوع لاستیک درزگیر را برای هر نوع پروفیل می توان استفاده کرد:

فروش عمده لاستیک پنجره دیوالاستیک درزگیر پروفیل وین تک: برای انواع پنجره وین تک می توان از این نوع لاستیک PVC می توان استفاده کرد.

لاستیک درزگیر پروفیل دیوا: بطور معمول این محصول بعنوان لاستیک پروفیل دیوا در سری پروفیل کشویی استفاده می گردد.

قیمت لاستیک درزگیر پنجره دوجداره

لاستیک Epdm ویا Pvc درب و پنجره دوجداره عمدتا در رول های 10 کیلوگرمی توزیع می گردد. همچنین با توجه به میزان مصرف مواد اولیه متراژ رول آن بطو تقریبی 180 متر می باشد. بنابراین قیمت لاستیک پنجره بصورت کیلوگرم محاسبه می شود. بدلیل نوسانات شدید ارز برای اطلاع از قیمت لاستیک درزگیر با ما تماس بگیرید.

ارسال به تمامی استان ها و شهرستان ها...

لاستیک درزگیر epdm, قیمت گسکت epdm

Footer Logo

شرکت آرکوین تولید کننده درب و پنجره دوجداره، با استفاده از تکنولوژی و ماشین آلات هوشمند و به روز دنیا...

تماس با ما

آدرس:
میدان آرژانتین، خ الوند، پ 41

88873457
88873422
info(at)arkowin.com

تلفن همراه :
09124160116

شنبه تا چهارشنبه،9صبح تا 6 عصر
پنجشنبه ها: 9صبح تا 4عصر

ارتباط با ما

شروع چت واتس آپ
شروع چت تلگرام
یوتیوب