تعویض پنجره قدیمی شهرک اکباتان

طرح تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره در شهرک اکباتان، بهمراه توضیحات پروژه...

پنجره دوجداره اکباتانشهرک اکباتان در سال 1345 بر مبنای بلندمرتبه سازی فضای شهری توسط معماران آمریکایی طراحی شد. شهرک اکباتان متمایزترین شهرک ایران شناخته شده است. درب و پنجره های شهرک اکباتان از بهترین نوع آلومینیوم دهه 50 ساخته شده اما موردی که موجب شده ساکنین شهرک اکباتان بدنبال تعویض پنجره های قدیمی واحدهای خود باشند محوری بودن بازشوی این پنجره هاست.

استفاده از توری پلیسه در پنجره شهرک اکباتان

محوری بودن پنجره های شهرک اکباتان موجب شده که استفاده از توری پنجره به امری غیرممکن تبدیل شود. تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره در شهرک اکباتان با استفاده از پروفیل های لبه دار بیرون رنگ و بازشوی لولایی امکان پذیر است.

برای مشاوره با کارشناسان ما روی تماس با ما کلیک کنید...

رنگ پنجره های اکباتان بصورت رنگ مشکی متمایل به قهوه ای (قهوه ای تیره) است به همین دلیل بطور عمده در تعویض از پنجره دوجداره بیرون رنگ یا دوطرف رنگ استفاده می شود. در تصاویر پروژه همانطور که مشاهده می کنید از پنجره upvc بیرون رنگ استفاده شده است. پروفیل توری مورد استفاده نیز بصورت رنگ مشکی تولید می شود که با پنجره مطابقت پیدا کند.

پنجره دوجداره در شهرک اکباتان

برای استعلام قیمت و هزینه تعویض پنجره قدیمی در شهرک اکباتان با ما تماس بگیرید.

پنجره دوجداره در شهرک اکباتان, تعویض پنجره قدیمی اکباتان, هزینه تعویض پنجره قدیمی در اکباتان, توری پلیسه برای اکباتان, پنجره اکباتان

Footer Logo

شرکت آرکوین تولید کننده درب و پنجره دوجداره، با استفاده از تکنولوژی و ماشین آلات هوشمند و به روز دنیا...

تماس با ما

آدرس:
میدان آرژانتین، خ الوند، پ 41

88873457
88873422
info(at)arkowin.com

تلفن همراه :
09124160116

شنبه تا چهارشنبه،9صبح تا 6 عصر
پنجشنبه ها: 9صبح تا 4عصر

ارتباط با ما

شروع چت واتس آپ
شروع چت تلگرام
یوتیوب