نگهدارنده بازشو درب

مگنت نگهدارنده بازشو درب یا پنجره Upvc با یک طرف دستگیره...

قطعات نگهدارنده درب Upvcدرب بالکن یا درب تراس بطور معمول دارای دو طرف دستگیره می باشد تا در صورت رفت و آمد بتوانیم درب را از طرف بیرونی ببندیم. اما در برخی موارد برای کاهش هزینه قیمت پنجره upvc و یا دوحالته شدن درب (درب با دستگیره سوئیچی سیلندر خور قابلیت دوحالته شدن ندارد) دستگیره یک طرفه قرار می دهند.

بدین منظور برای بستن درب یا پنجره Upvc بدون حرکت دستگیره می توان از محصولی به نام مگنت نگهدارنده بازشو درب استفاده کرد. این محصول شامل دو قطعه می باشد; یک قطعه پین استوانه ای و قطعه دیگر نگهدارنده فنری پین است.

نحوه بستن نگهدارنده لنگه بازشو بصورت بسته

نحوه بستن مگنت درب دوجدارهبستن پین: در قسمت داخلی پروفیل لنگه، اسپانیولتی قرار دارد که با پیچ به پروفیل متصل شده است. برای بستن پین کافیست یکی از پیچ های قسمت پایین اسپانیولت را باز کنیم، پین را قرار داده و دوباره پیچ را ببندیم. در این مرحله بستن پین و اتصال آن به پروفیل بازشو به اتمام رسیده است.

 

بستن نگهدارنده: محل اتصال این قطعه، قسمت ثابت یا پروفیل فریم است. پس از بستن پین لنگه بازشو را می بندیم تا محل قرار گیری نگهدارنده مشخص شود. می توان از خودکار برای علامتگذاری قسمت پین بر روی فریم استفاده کرد.

سپس با استفاده از دو پیچ خودکار قطعه نگهدارنده را مانند تصویر بر روی پروفیل ثابت می کنیم.

درب دوجداره

Footer Logo

شرکت آرکوین تولید کننده درب و پنجره دوجداره، با استفاده از تکنولوژی و ماشین آلات هوشمند و به روز دنیا...

تماس با ما

آدرس:
میدان آرژانتین، خ الوند، پ 41

88873457
88873422
info(at)arkowin.com

تلفن همراه :
09124160116

شنبه تا چهارشنبه،9صبح تا 6 عصر
پنجشنبه ها: 9صبح تا 4عصر

ارتباط با ما

شروع چت واتس آپ
شروع چت تلگرام
یوتیوب