افتادگی پنجره دوجداره بدون گالوانیزه

کاربرد گالوانیزه پنجره دوجداره

گالوانیزه پنجره دوجداره چیست و چه کاربردی دارد؟ اگر در پنجره دوجداره از گالوانیزه استفاده نشود چه مشکلاتی پدید می آید؟

یکی از اصلی ترین عوامل افتادگی لنگه پنجره و یا شکستگی پروفیل پنجره Upvc ، عدم وجود و ضعیف بودن گالوانیزه پنجره دوجداره است. این قطعه فلزی در داخل پروفیل های Upvc قرار می گیرد و بعنوان اسکلت درب و پنجره دوجداره محسوب می شود.

کاربرد گالوانیزه پنجره دوجداره

محل قرارگیری گالوانیزه پنجره دوجدارهطراحی پروفیل Upvc بصورتی است که حفره ای بزرگ در قسمت مرکزی خود دارد که در هر نوع پروفیل ابعاد آن متفاوت است. این قسمت محل قرارگیری گالوانیزه پنجره دوجداره می باشد، قطعه ای که موجب بالا رفتن مقاومت، استحکام و عدم تغییر شکل پروفیل خواهد شد.

همچنین قطعاتی مانند لولا، کانکتور و بست مولیون به گالوانیزه پیچ می شوند (پیچ از سطح پروفیل عبور کرده و وارد گالوانیزه می شود) ; که موجب جلوگیری افتادگی لنگه بازشو یا باز شدن محل اتصال مولیون به دیگر پروفیل ها می گردد.

 

انواع پروفیل گالوانیزه

 

استاندارد و ضخامت گالوانیزه پنجره

گالوانیزه پنجره دوجداره مصرفی با توجه به استاندارد هر برند پروفیل (وین تک، ویستابست، هافمن و ...) دارای ضخامت و ابعاد گوناگونی است. بطور مثال در پنجره دوجداره وین تک از گالوانیزه ای با ضخامت 1.25 میلیمتر و بصورت تقویت شده در طول پروفیل استفاده می گردد.

گالوانیزه تقویت شده پنجره دوجدارهگالوانیزه با ضخامت کم موجب عدم استحکام پنجره دوجداره در برابر فشار های خارجی خواهد شد. به جز رعایت استاندارد ضخامت گالوانیزه مصرفی، این قطعه باید بصورت یکپارچه در تمام طول پروفیل استفاده شود و نیز در فواصل 30 تا 40 سانتی متری به پروفیل UPVC پیچ شود.

گالوانیزه مورد استفاده در پنجره دوجداره آرکوین از ورق های گرمادیده با استاندارد TSE822 و درصد خطای صفر تولید می شود. تمامی مراحل تولید گالوانیزه تقویت شده شامل برش و شکل دهی بصورت تمام اتوماتیک با کیفیت FePO2g و استاندارد DIN متناسب با عملکرد پروفیل UPVC انجام می شود.

 

نحوه تولید گالوانیزه درب و پنجره Upvc

گکارخانه گالوانیزه پنجرهالوانیزه از ورق های فلزی که دارای روکش زینک هستند تولید می گردد. این روکش با گالوانیزه ترکیب شده و به هیچ وجه از سطح رویه آن جدا نمی گردد. این ورق ها در کارخانه گالوانیزه با استفاده از دستگاه های نورد بصورت U شکل، مربع شکل و یا در سطح مقاطع گوناگون شکل می گیرد.

کیفیت این محصول در تمامی فرایندهای تولید کنترل می گردد تا گالوانیزه ای با ضخامت یکسان در تمامی طول پروفیل داشته باشیم.

در برخی از پروفیل آلمانی بجای گالوانیزه از پروفیل های CRP استفاده می شود که در مطالب بعدی بطور کامل شرح می دهیم.

پنجره دوجداره, گالوانیزه پنجره دوجداره

Footer Logo

شرکت آرکوین تولید کننده درب و پنجره دوجداره، با استفاده از تکنولوژی و ماشین آلات هوشمند و به روز دنیا...

تماس با ما

آدرس:
میدان آرژانتین، خ الوند، پ 41

88873457
88873422
info(at)arkowin.com

تلفن همراه :
09124160116

شنبه تا چهارشنبه،9صبح تا 6 عصر
پنجشنبه ها: 9صبح تا 4عصر

ارتباط با ما

شروع چت واتس آپ
شروع چت تلگرام
یوتیوب