تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره بدون تخریب

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره خرابی دارد؟ تصوری که از تعویض پنجره قدیمی در ذهن بیشتر مشتریان است، کندن پنجره از دیوار هاست...

یعنی قسمتی از دیوار را تخریب کنیم تا پنجره را بیرون بیاوریم و پنجره جدید را جایگذاری کنیم. اما اینطور نیست!!!

تعویض پنجره آهنیقریب به 90 درصد از مشتریان ما هنگام تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره در محل پروژه سکونت داشته اند. بدلیل اینکه تعویض پنجره معمولی نه تنها آسیبی به دیوار ها وارد نمی کند بلکه در روند زندگی ما نیز خللی وارد نمی کند.

مقالات مرتبط: تعویض پنجره های قدیمی

 

چرا پنجره آهنی را از دیوار بیرون نمی آوریم؟

نقطه اتصال پنجره های قدیمی آهنی یا آلومینیومی با دیوار، فریم دور است. این فریم دور دارای شاخک هایی ( در شکل روبرو با دایره های قرمز مشخص شده است)هست که این شاخک ها داخل دیوار فرو رفته اند و همچنین قسمتی از فریم نیز داخل دیوار قرار می گیرد. بنابراین هنگام تعویض پنجره قدیمی، فریم دور باقی می ماند و فقط قسمت داخلی پنجره از شیشه و لنگه ها خالی می شود. اگر فریم دور را بخواهیم بیرون بیاوریم، به بازسازی و تخریب دیوار نیاز پیدا می کنیم که زمان زیادی صرف خواهد شد.

در تصویر زیر محل برش محیط داخلی پنجره را نمایش می دهیم. داخل کادر قرمز فضایی است که در هنگام تعویض پنجره بدون تخریب، کاملا از شیشه، لنگه بازشو و ستون های افقی و عمودی تخلیه خواهد شد.

تعویض پنجره آهنی و فلزی

در این تصاویر نیز عکس های بعد از اتمام پروژه تعویض بدون تخریب را مشاهده می کنیم. هیچگونه تخریب دیوار، فرو رفتگی و یا پریدگی گچ دیواری وجود ندارد. تنها کافیست شما تا فاصله 1.5 متری از پنجره را خالی کنید تا به وسایل آسیب نرسد.

نمونه پروژه تعویض پنجره قدیمی

 

 

برای مشاوره در مورد تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره با ما تماس بگیرید. 88783212

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره رنگی

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره بدون تخریب

هنگامی که در مورد تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب صحبت می کنیم، می توان تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره در رنگی متفاوت ( اختلاف رنگ پنجره قدیمی و پنجره جدید) را نیز نوعی تخریب نمای ساختمان دانست.

البته در برخی موارد ساکنان یا مالکان ساختمان موافقت خود را نسبت به تعویض پنجره قدیمی رنگی با پنجره دوجداره سفید اعلام کرده اند. این موافقت بنا به دلایلی همچون قدیمی بودن بنا و نما، تعویض پنجره قدیمی دیگر واحدهای ساختمان در آینده و یا در معرض دید نبودن نمای ساختمان صورت گرفته است. برای اطلاعات بیشتر درباره قوانین ساختمان در مورد تعویض پنجره بر روی لینک زیر کلیک کنید.⇓

قوانین تعویض پنجره در ساختمان و مشاعات

اگر دیگر مالکان ساختمان نسبت به تغییر رنگ پنجره دوجداره معترض بودند چکار کنیم؟ یکی از ویژگی های درب و پنجره دوجداره رنگ پذیری پروفیل Upvc است. آرکوین با استفاده از بهترین رنگ های Upvc با برندهای آلمانی و ایتالیایی اقدام به رنگ آمیزی یک طرف و یا دوطرفه پنجره هنگام تعویض پنجره های قدیمی می نماید.

در این محصول با توجه به 190 نوع رنگ، قسمت بیرونی پنجره جدید با رنگی مشابه رنگ پنجره قدیمی رنگ خواهد شد. در نتیجه نمای ساختمان از لحاظ رنگ تغییر نخواهد کرد و یا تغییر آن مشاهده نمی شود.

تعویض پنجره بدون تخریب با پنجره رنگی

با توجه به هزینه رنگ، قیمت پنجره دوجداره رنگی نسبت به پنجره دوجداره سفید بالاتر است. این افزایش قیمت تنها در قسمت پروفیل مصرفی اعمال خواهد شد.
 

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره, تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب, تعویض پنجره آهنی با دوجداره

Footer Logo

شرکت آرکوین تولید کننده درب و پنجره دوجداره، با استفاده از تکنولوژی و ماشین آلات هوشمند و به روز دنیا...

تماس با ما

آدرس:
میدان آرژانتین، خ الوند، پ 41

88873457
88873422
info(at)arkowin.com

تلفن همراه :
09124160116

شنبه تا چهارشنبه،9صبح تا 6 عصر
پنجشنبه ها: 9صبح تا 4عصر

ارتباط با ما

شروع چت واتس آپ
شروع چت تلگرام
یوتیوب