نحوه کندن برچسب پروفیل Upvc

باقی ماندن لیبل محافظ پروفیل Upvc و معایب آن

چرا باید پس از اتمام فعالیت ساختمانی، برچسب محافظ یا لیبل پروفیل Upvc جدا شود؟

يكي از مواردي كه بسياري از مشتریان و کارفرمایان بعد از گذشت چند ماه از نصب درب و پنجره Upvc با دوجداره با آن مواجه می شوند، کنده نشدن برچسب محافظ یا لیبل پروفیل Upvc است.

نحوه کندن برچسب باقیمانده روی پروفیل Upvc

از لیبل، روکش و برچسب پروفیل برای حفاظت این محصولات در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید (UV)، مواد شیمیایی و جلوگیری از خراشیدگی سطحی در حین تولید، انبارش و حمل و نقل استفاده می شود.

لیبل پروفیل از مواد زیست محیطی تولید شده است، که با گذشت زمان تجزیه شده و به محیط باز می گردد. بنابراین حداکثر طی مدت 45 روز باید از روی پروفیل Upvc و درب و پنجره دوجداره جدا شود. در غیر این صورت برچسب محافظ بر روی پروفیل تجزیه خواهد شد و موجب تغییر رنگ پروفیل می شود.

در پروژه های در حال ساخت، بهتر است برچسب و لیبل محافظ تا پایان عملیات ساختمانی که احتمال آسیب دیدن پروفیل وجود دارد باقی بماند. اما در پروژه های تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره، بعد از اتمام نصب لیبل محافظ را از پروفیل جدا نمایید.

نحوه کندن برچسب باقیمانده از روی پروفیل Upvc

برای پاک کردن برچسب باقیمانده روی پروفیل Upvc می توان از بنزین سوپر و یا استفاده از سشوار استفاده کرد. اما با در نظر گرفتن تفاوت مواد اولیه هر برند Upvc، بهتر است ابتدا با بنزین سوپر قسمت از برچسب را پاک کنید، سپس آنرا با آب تمیز کنید. پس از چند روز قسمت پاک شده را کنترل کنید، در صورتی که تغییر رنگی مشاهده نکردید می توانید بقیه قسمت های پروفیل را از برچسب پاک کنید.

پروفیل UPVC

Footer Logo

شرکت آرکوین تولید کننده درب و پنجره دوجداره، با استفاده از تکنولوژی و ماشین آلات هوشمند و به روز دنیا...

تماس با ما

آدرس:
میدان آرژانتین، خ الوند، پ 41

88873457
88873422
info(at)arkowin.com

تلفن همراه :
09124160116

شنبه تا چهارشنبه،9صبح تا 6 عصر
پنجشنبه ها: 9صبح تا 4عصر

ارتباط با ما

شروع چت واتس آپ
شروع چت تلگرام
یوتیوب